Love letter

Idag på jobbet så öppnade jag. Jag hade precis blivit klar med en kund och det var en lugnt morgon så jag reste mig upp för att fixa juice till juicekylen. Då kommer Hanna (medarbetare) mot mig och ser allvarlig och undrande ut.

Tidigare under dagen så hade det stått en snubbe - som kommer in nästan varje dag och handlar - ett bra tag och pantat burkar och flaskor. Han har ALLTID en röd, skotskrutig bommullsskjorta på sig, alltid skitiga fingrar/händer och rött hår. Han är bonde. Han är 26 år (inside info). Iaf kom han till slut och handlade. Han är rätt lång i både ansiktet och kroppen och ser rätt trött ut i ansiktet. Han var kortfattad och såg lite sådär långsam ut som alltid. Inte alls otrevlig, han säger bara inte så mycket.

Iaf efter han hade gått så kom Hanna mot mig då... allvarlig, nyfiken osv. Hon ger mig ett brev som hon säger att snubben hade bett henne ge till mig på min lunch. Men hon tänkte att jag kunde få det "nu". Jag läste det högt för Hanna för det var bara ett par kunder längre bort i butiken. Här kommer brevet (uppmärksamma häftklammret och tvådelade dubbellapparna):



Kommentarer
Postat av: Tove

Fan va gulligt! Mitt hjärta smälter för sånna saker

2008-06-15 @ 18:14:20
URL: http://tobame.blogg.se/
Postat av: Crull

Känns lite stalker-varning :(

2008-06-16 @ 00:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0