Matlagning och kläääder

Jag hade massa med köttfärs... kolla vad gott det blev ^^ Bara kaos på diskbänken

Imorse gjorde jag lite kreativa mackor (keso, avocado, orange paprika) (keso, kiwi, russin). Brödet var Ryvita. Det blev inte så gott som det var menat. Kiwin tog över smaken från keson och avocadon smakade för lite. =/ Men det funkade....

Sedan var jag på stan idag. Det började spöregna. Jag hade på mig en oknäppt svart skinnjacka och ett vitt linne över en neonpersikofärgad BH. Vad tror ni då händer när det börjar regna?

1) Linnet blir blött
2) Linnet blir genomskinligt (wet T-shirt contest...)
3) Den skrikiga BHn syns igenom
4) Det blöta linnet gnuggas mot den blöta skinnjackan och blir svart

Här är resultatet från HMs provhytt (excuse the boob shot!):

Som tur är är jag uppfinningsrik... så här blev det till slut... men FAN vad sur jag var!!!

Så, ja, jag gick runt i ett par timmar på stan i uppochned och bakomfram linne!!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

haha eftersom du förväntar dig att ja ska skriva detta så gör jag det:

Var nog flera som uppskattade det hela :)

2008-06-16 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0