Minnesbilder

Lördag

Mat under dagen:
Fyra riskakor med kalkon och gurka till frukost, två skivor blodpudding med rivna morötter och lingonsylt till lunch och ett äpple runt 15-tiden.

Förfest hos Helena:
Drack ett glas black tower (vitt vin) och en lakritsshot. Smakade lite på nån drink som Tove hade.

På villan: Drack en fördrink... tequila sunrise typ
  • 1 1/2 oz. Vodka, peach (Absolut Apeach)
  • 1 splash Grenadine
  • Fill with Orange Juice
  • 4 cubes Ice
Det innehöll även lime och några andra saker tydligen... men VAD DET VAR, det ville inte Björn avslöja >=(

På sittningen och... efter??: Åt lite nachos och en halv avocado till förrätt. Huvudrätten var revbensspjäll med klyftpotatis... men lyckades bara få i mig ett revben och en klyftpotatis. Jag drack en hof och två halland. Sedan minns jag inte om jag drack nå vin och jag fick ingen punch tydligen för jag blev barstoppad (right call). Men efter middagen så minns jag fan ingenting förutom att vi dansade och sedan var mitt första minne att vi var på tunnelbanan. Där åkte jag i förväg med Konrad och Bea och Malin och Martin (tror jag det var). Sedan mötte jag upp Jenny och Helena... tror jag... minns inte om alla andra var med också då... mitt minne är lite av ett pussel. Jomen jag har för mig att jag kramade dem hejdå... kanske... de andra alltså... SHIT! Men tydligen hade jag legat däckad några timmar på övervåningen :| FAN vad pinsamt!!!! Ska kolla på facebook om några bilder har kommit upp. HOPE NOT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0