Riktigt inlägg

Nu hade jag tänkt pressa in en massa pissiga mobilbilder i det här inlägget!! Jag försöker köra kamera-avvänjning eftersom den - min olympus - snart (förhoppningsvis) ska utbytas mot 2000 kr och följa med Micke ner till Skåne. Det är trist btw!

Det hela kommer börja med lite bilder på en tuff bil - som stod vid ELLBE - som mamma säkerligen ville adoptera:



Det hela fortsätter med (jag känner vilket intressant inlägg det här blir...) en bild på en nyckelpiga som jag räddade. Syns det att det är en nyckelpiga? Tre sekunder senare så kissade den INTE på min hand och flög iväg iaf (att jag räddade den efter en svår krockskada in i min panna hör inte till saken):



Sedan var jag nere vid Östra Zoo och såg en korvett stående utanför... det var en röd korvett. En sån där bil som pappa alltid sa han ville ha i födelsedagspresent när man var liten och frågade vad han önskade sig. Den frågan fick man aldrig ett seröst svar på. Iaf, det roliga var att det snart kom ut en medelålders herre med en ful jacka där det stod ingenting annat än KORVETT på!! Jag höll på att börja gapskratta... så patetiskt kändes det att han var tvungen att gå runt och skylta med att han hade en korvett. Här står han högst troligt och skryterom sin bil för en förbipasserande:



Härnäst är en bild på en otroligt uppfinningsrik lösning av hur skärmen till vågen ska sitta fast. Självklart tar man bara en gigantisk bultskruv - eller vad det heter - och mosar fast skiten!!:



Sedan kommer en bild på den "söta" krabaten som jag hittade på lagergolvet. Han fick åka snålskjuts ut på gräset på en bit papper. Ännu en överraskande småkrypsräddning av moi:



Sedan bild på när jag nästan somnade på bryggan och sedan pratade med Anna-panna/chikkachikkalingling i mobilen nere vid maren... det var en skön dag.. saknade solen idag!!:



"Upplev vildmarken på solsemestern - Välkommen till Dalarna! - Orsa Grönklitt" Ursäkta... men är det bara jag som har ett dirty mind?:



Här är en bild på Carina och Carro/"mig och Parre". Det kortet tog jag i Expressen i fikarummet på ICA. Visst är vi heta... fast jag vet inte VAD jag tänkte när jag fixade frisyren den morgonen!!!:



Någon annan som har sett en bil med pungkulor. I know I haven't... hadn't..........:



Nu kommer historian om Swahili Bob's, tatueringssalongen vid S:t Eriksplan. Det var Helena - när hon satt i den röda kontorsstolen och blev tatuerad - som upptäckte det här konstverket. Det står KORV!!! Är det inte fantastiskt???:



Coolaste tatueraren - Nelson - satt bredvid och tatuerade in nånting annat på en snubbe. Jag kollade på hans strumpor när han trampade på pedalen till tatueringsnålsmaskinen. Jag höll på att storkna... så sött var det. Här sitter värsta coola och überpiercade snubben med svarta strumpor med babyblå tåförstärkning och babyblå- och röda prickar på!!!:



Det sjukaste är väl tavlan som någon hade tecknat och hängt på insidan av toalettdörren...:



Sedan måste jag dra upp det roliga med ett konstigt citat som dök upp både på Swahili Bob's hemsida och på Helenas jobb (city mail) "When the going gets weird the weird turn pro":


Hemsida


På toalettdörr på City Mail

En annan sak som stod på Helenas jobb ovanför någons skåp i tjejernas omklädningsrum var detta - som jag tycker knyter ihop alltihop lite mer:


Korv... ^_^

Jag och Helena var på jakt efter taggar i rätt storlek till en piercing och banade väg längs Drottninggatan mot Blue fox. Dessa uppenbart välorienterade flickorna skulle självklart till samma ställe:



Jannike flyttade hursomhelst hem till Erik igen idag och jag skulle hämta mina frysvaror hos Johan... tog mammas cykel dit och fångade en fin bild i farten:



Till sist ett par bilder. Det är en sammanknytning mellan första och sista bilden på mobilen.. sedan är det KLART! Det blir lite kärlek här i slutet... eftersom jag älskar er så mycket! Pussar och kramar!!!


Kommentarer
Postat av: Johan

haha grymmt inlägg :D

tror iofs inte så många förutom jag kommer läsa hela? motbevisa mig gärna! :)

2008-06-12 @ 23:01:46
Postat av: Carro alias Parre

jag dör! bästa inlägget någonsin.. en extra eloge till att jag fick medverka på bild också.. tyckte faktiskt jag var rätt snyff för en gång skull:)

2008-06-12 @ 23:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0