Singel

Det känns som att det är väldigt många som frågar hur det går med kärleken just nu! Då kan jag ju göra ett slags utskick här om att jag inte är intresserad av ett seröst förhållande... iaf inte som det ser ut nu. Jag har så mycket som jag vill göra och jag vill inte "sitta fast". Självklart om "rätt person" skulle dyka upp skulle jag ju inte säga nej bara pga principer. Men jag menar, jag är inte "on the prawl"! ;)

Något som jag kom att tänka på ikväll: jag och Johan satt och kollade på top 250 filmerna på imdb... som jag för den delen tänker se allihopa som jag inte har sett. Iaf kom jag fram till att hetaste killarna i de filmerna var Wolverine i X-men och Mel Gibsons karaktär i Braveheart. I like it rough... hahahha! Nämen ärligt. Medelålders skitiga snubbar med mycket hår... HAHAHAHA, hur låter inte det? Sedan snubben - Mr Darcy - i stolthet och fördom... ojojoj!

Hmm... ser jag ett mönster?



Nyckelord: must be seen to believe!

Kommentarer
Postat av: malin.

:O HANDS OFF MR DARCY!

han är så jävla min!

2008-06-05 @ 18:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0