Tur-titt

TÄNK om inte jag hade kollat min kalender innan jag drog till jobbet!!! Då hade jag snällt fått sitta och vänta där i 2,5 timmar för jag jobbar en urskum tid idag... och imorgon också!!

Idag: 16:00 - 21:15 (stängning)
Imorgon: 17:00 - 21:15 (stängning)

Alltså bara 5,25 respektive 4,25 timmar!!! Störda tider. ONÖDIGA tider. Var tar mina dagar vägen då liksom???

Aja, ska väl rita eller nåt. Jag är alldeles kär i stocken som liemannen sitter på i Jockes kanske-tatuering!!! Har aldrig ritat en stock förr och måste säga att jag blev riktigt nöjd. Jag verkligen nonsensritade den och så såg det till och med ut som en stock!! ^_^ Jag vill inte lägga upp bilden i stort format för det känns bara inte som att det är nåt man gör!!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Helt rätt =)

Lägger du upp en stor bild kanske en randommänniska kommer och rippar den sen går nån mer runt med en likadan tatuering typ...

Tack tack tack förresten

2008-06-17 @ 22:27:02
URL: http://oachim.blogg.se<--- INAKTIV!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0