Detox + Katinka = inte sant

HAHAHA! Ja, det här gick ju bra!? ^^ Vi VAR duktiga... fram tills igår. Jag sa "Åh, ostkaka!" för att jag blev sådär... Katinkasugen! Jenny sa "Vi har det i frysen!". Efter syndigt lite trugande från Jenny övertalades jag till att den skulle värmas och ätas! Den åts med sylt och grädde. Sedan åts Jennys undvikta påskägg ut... jag stod för chokladätandet!!! Det var gott. Vi kom precis hem från en 1,5 h promenad i minusgraderna och snön i skogen. Vi invaderade en gammal förfallen lada (jag förstörde även en gammal fönsterhasp genom att vrida på en ståltråd). Nu är jag kall och röd i ansiktet! Ikväll kl 16 blir det påskmiddag hos Jennys mormor som jag nog kanske aldrig har träffat förr. Får se hur det kommer gå... men detoxen blir det nog inte fråga om iaf!

SPELKVÄLL ikväll iaf i Enhörna. Vi begränsar oss nog till folk som bor i Enhörna eftersom detta huset ligger sjukt långt ut!!!

Ingen är bjuden ännu men vi får se vilka som kan/vill komma!! Det FINNS pictionary!!!

PUSSAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0