Lista!!

SENASTE GÅNGEN.
Du grät: Jag grät häromveckan för att mamma frustrerade mig... innan dess typ juni!
Du tränade: 12:e mars på Jannikes gym
Du solade solarium: Det gick pissdåligt, gjorde en gg... men typ augusti eller nåt!
Du skällde på någon: 9:e mars
Du var utomlands: 10:e november 2006... då kom jag hem från Australien... =(((((
Du köpte nya kläder: Hmmm..... eeehm, köpte ett par jeans i februari någon gg... första ggn på länge!
Du åkte buss: Idag kl 14:19 från Köpmangatan på stan hem till Brunnsäng
Du åkte taxi: När jag var typ 4 eller nåt... första och enda ggn
Du åkte tåg: I torsdags... mot Märsta, sedan tog jag tunnelbanan - röda linjen - mot Mörby centrum från centralen.
Du smsade någon: För typ en timme sedan, Jannike om vilken tid jag skulle hjälpa med hennes film på torsdag.
Du ringde någon: Ringde mamma runt 14 på stan idag.
Du camade med någon: Oj, hmm. Måste ha varit med Magnus för några veckor sedan när jag skulle visa en bild.

HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta: Såklart... men det är överskattat=jag suger på det...!
Ätit fiskbullar: Åh, ja! Det är ju så gott!!!
Tagit kort på dig själv: Ehm... jaaaa
Skrattat så att du börjat gråta: HAHHAHA... jaa! Senast pga Jocke...!
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: AAAAAAAAAAAHAHHAHA.... ja...!
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: Japp, hela klassen i Carolines trädgård!
Badat mitt i natten: Shoklaart. I Enhörna!
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: Hahaha, näää! Men åkt har jag!
Gråtit till en bok: Jajamensan!
Varit rädd för tomten: JAAAA!!!! Han var djävulen själv för lilla Tinka!
Fått IG: NIX!!! ^^

FAVORIT.
Band/artist:
Svårt!! Billy Talent, Tool och Alter bridge just nu tror jag!
Låt: Åh, svårt! Vicarious med Tool kanske!
Mat: Snälla... det är som att be en mamma säga vilket av hennes barn hon älskar mest!
Färg: Svart-vitt
Dryck: Te
Känsla: Lycklig
Lukt: Solcreme
Årstid: Vår
Dag: Lördag
Lärare: Fortfarande Paul som jag hade i 5an i grundskolan!
Glass: OOOOH!!!! Se svaret efter "mat". Glass är gudomligt!!!!
Godis: Yoghurtöverdragna naturgodisar... inte russin... men de funkar med... men är ej favoriter!
Alkoholdryck: Hmmm.... sangria-champagne. Röd sangria i botten med gyllene champagne fadande över. Sedan frukt och jordgubbar i!
Klädaffär: JC
Film: "In her shoes" och "pride and prejudice"... ny halvfavorit är "run fatboy run"
Bok: "Grottbjörnens folk"serien var/är grym... men är inte säker.
Kändis: Carolina gynning är grym... men finns andra som jag inte kommer på nu bara som jag gillar mer!
Plats/ställe: Oj..... vet inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snodde din lista / kusin yrsa.. puss

2008-03-19 @ 13:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0