Oh shit

Jag vaknade imorse och ville bara att någon skulle slå mig i huvudet med nåt hårt så att jag somnade igen. Idag har jag mått sjukt illa, haft HEMSK huvudvärk och feber. Jag reste mig upp för att gå på toa och kallsvettades så mycket under de få minuterna att jag kände som att allt vatten på insidan hade flyttat till utsidan när jag kom tillbaka. Nu är första ggn jag kan sitta upp på hela dagen. Fast det känns som att någon har skruvat fast min rygg helt fel så jag ska nog lägga mig ner igen... fan vad ont det gör! Tänkte bara uppdatera!

Pussar (fast inte för nära, det kanske smittar)

Kommentarer
Postat av: Parre

Oj, är du sjuk på riktigt eller bara fyllesjuk?

slängkyssar

2008-03-03 @ 22:17:28
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0