Heldag med mamma

Det hela började med att "träffen" med Jenny ställdes in. Så runt 12:30 följde jag med mamma ut på promenad när hon skulle till frisören. Jag och mamma brukar alltid leka lite när vi går på promenad, som här i vintras när vi sparkade snöbollar:




Iaf idag så gick vi förbi Brunnsängsskolan och så hittar vi en hastighetsmätare på trottoaren... självklart måste vi prova hur fort vi springer och så springer jag och mamma där som tokar och kollar vad det står. Åh, vad vi skrattade! Jag sprang dock inte så fort eftersom flipflopsen höll på att flyga iväg:



Jag ser utvecklingsstörd ut!!!

Sedan så gick mamma till frisören och jag fick det jättetråkigt!!! Så jag gick och tog MASSOR av onödiga bilder. Tryck på dem så blir de större!:



Sedan satte jag mig och gungade lite och körde fötterna genom sanden... uuuurmysigt!!!



Efter det tog jag en sväng till nästbästa lekplatsen i Brunnsäng (vi har en del). Varför är den det undrar ni! JO, bara pga däcklinan:



Nästa inlägg: fortsättning på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0