Mambo no 5

Förresten... när jag skrev "inlägg no 2" på förra inlägget kom jag och tänka på mambo no 5... med lou bega eller vad han hette!

Jag sitter här för att jag bör sova men det ligger för mycket saker i sängen för att kunna flytta på i en omgång.. det blir jobbigt då!

Därför det lr bli cp-många inlägg innan jag går och lägger mig! Meningslösa blir de också... så om du vill kan du scrolla upp tills du kommer till imorgon eller nåt ;)

Nej ärligt, det här är ju GRYMT intressant... eller hur!

PS: Tengil, Crull, Magnus, Anders, Matte, Cissi och Fredrik har just nu ölprovning med 22 sorters öl... bara så du vet. Undrar om de är i Tälje. Isf: Why wasn't I invited!!!!?? >=( HAHAHA... nääädå!!! Nu ska jag skicka dem den här länken och så ska de få läsa och må dåligt!! ;) HAHAHA! Fan vad seg jag är!!

De var i Skärholmen! Nää... skulle inte ens blivit upprörd ifall de hade bjudit in hela Brunnsäng till grannen!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0