Mina musikfaser

Från 0 år till Spice Girls: Hade ingen musiksmak. Fånsjöng till det mesta. Retade plastmamma nummer ett med at fulsjunga Öppna din dörr närhelst den gick på radio i 7-årsåldern


Tommy Nilsson (öppna din dörr)

Från Spice Girls till Melanie C: Jag dyrkade Spice Girls tillsammans med bästisen Emma. Vi svor att stödja Spice Girls genom vått och torrt. När Geri slutade i bandet svor vi att stödja henne och alla i Spice Girls för evigt... det gick över... Jag köpte Melanie C's skiva också... men hon var bra på riktigt!


Spice Girls

Från Westlife, Red Hot Chilipeppers, Alicia Keys och Christina Aguilera och framåt: Nu var det ren pop (förutom red hot :P fan vad jag tyckte sångaren var snygg i den svartvita videon med kråkan) som gällde... fram till nian kanske...


Red Hot Chili Peppers

Absolute rock ballads, classics (skiva ett) och "Blackmores Night - I Wish You Where Here": Jag var olyckligt kär i en kompis pojkvän och satt vid datorn och deprimerade kompisar över msn och lyssnade på "I Wish You Where Here" i fleeera dygnt i streck! Slet sedan ut Absolute Rock ballads och grät massa och tyckte synd om mig själv lite med flit sådär...


Absolute Rock Ballads

Absolute 60's och Absolute Reggae: Här mådde jag bra! Lyssnade på massa reggae och 60-tal. Micke började stöta flitigt på mig över msn och jag och singelgänget (Johan, Helena och Malin W) umgicks mycket!


The Beatles

Alternative mix: Lyssnade på allt ingen annan lyssnade på! Micke hatade det mesta!


Imogen Heap

NU: Rock och Punk: Bästa musiken i världen. Seether, Stone Sour, Muse, Placebo, Alter Bridge, Tool, Queens Of The Stone Age, Foo Fighters, Billy Talent..... need I say more? (L)(L)(L) Tack Maaaliiin och Mickaaan för att ni skickade massa grym musik till mig och tack Helena för att du fick över grym musik till min dator.... you where a musical salvation!!!


Billy Talent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0