Naaaw

Nu är det slut mellan syrran och hennes pojkvän/sambo. Så nu sover hon på soffan här! Jag hoppas att allt ordnar sig till det bättre - vad det nu är - och att alla parter som är inblandade mår bättre väldigt snart!!

Förresten: hade en konstig dröm inatt!! Jag drömde att jag gick med Tove och ett tidigare ragg längs en gata och så helt plötsligt glömmer jag att snubben är med (vi kan kalla honom för Man). Iaf så häver jag ur mig "Jag och Man hade sex för tre veckor sedan och jag ska testa mig om jag är gravid på onsdag!". Sekunden när jag stängt munnen inser jag att Man går bredvid! Han stänger långsamt ögonen och böjer bak huvudet en liten bit i en slags uppgiven gest. Han blir jätteupprörd och börjar dra upp alla som borde vara besvikna nu. Tydligen hans bror och massa som jag inte kommer på vilka det är skulle vara intresserade av att ha mig som flickvän men efter att jag hade sagt sådär så var det inte så längre. Jag och Man satt i en husvagn nu - av någon jävla anledning - och han gick igenom alla som ville bli ts med mig. Han lät sååå besviken på mig... NU fattar jag inte varför men då var det uppenbart. Jag försökte förklara för honom att Tove var en bra vän och att jag ville berätta det där med den kanskeiga graviditeten för henne... sedan sa jag att om det var nåt skulle det bli omedelbar abort!!

Aja, tyckte det var en skum dröm............

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, va söt du är ^^

2008-05-26 @ 00:17:37
URL: http://tobame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0