OBH Nordica 3070 eller Ga.Ma Laser Ion

Har bestämt mig för att jag ska KÖPA en helt NY plattång. Har iaf hittat två sorter med bra omdömme. Det är: OBH Nordica 3070 eller Ga.Ma Laser Ion!! Nån som vet vad jag bör välja???


3070


Laser

MEn nu under tiden som jag har setat och skrivit det här inlägget så har jag ångrat mig... jag vill jag inte alls ha plattången från OBH nordica!!! Ga.Ma kostar 895 kr på lyko... det är nog den det får bli!! Usch... vilken petig liten unge jag är. Men ska man köpa då ska det vara bra!!!! Den andra kostade typ bara 400 kr... MEN VAFAN! Man lever bara en gång... har inte lust att köpa nåt skräp för hela 400 kr!!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tror båda kan va bra... min är av ett helt okänt märke och den är asbra. Köpte den för 100 kr på ÖB ^^

2008-05-20 @ 21:47:01
URL: http://tobame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0