PLattång <3<3<3<3

Det är JÄTTEKUL!!! Men Jannike tyckte jag såg ut som ett penntroll.. men det struntar jag i! För JAG tycker det är fint!! ^^

 

Festplaner:

6 juni:
Johans (limejohan) födelsedagsfest
7 juni: Slutfest på villan
8 juni: Mammas födelsedagsfirande i Bagarmossen

Och så någon av de dagarna ska jag få in en träff med världens bästa pappa som troligtvis kommer stanna kvar i Södertälje över den helgen!!! Just nu är han och bilar i Italien med Lone (extramamma). Det ska bli skoj att träffa henne också för den delen! Kom precis fram till att jag nog kan gå på min kusins student (kusin Johan på pappas sida). Jag kollade på fel månad hahhahahhaha!!!

Nu ska jag göra mig stenklar för jobbet... jobbar stängning idag =/ Men nu mår jag så JÄVLA mycket bättre. Jag skiter i att jag är störd och känner mig tjock. Jävla anorexiafasoner för är det inte sjukt att så fort som jag nu känner mig fin i håret så i princip försvinner de tankarna och jag börjar VILJA äta mer normalt. Jag menar... jag har inte ätit så jävla konstigt om man inte räknar med att jag hetsäter när jag får tillfälle till det. Men nu känner jag alls inte samma problem med maten som när jag kände mig ful i håret. Underligt!!! Jag är iaf GLAD! Nu ska jag iaf gå!! Massa kramar!!!!! OCH PUSSAR!!!


Kommentarer
Postat av: doojjan

oohh...jag måste också ha en ny.

Hur mkt kostade den? Jag har eg. inte råd. Men jag måste ha råd. Kan ju inte gå runt o se ut hur som helst i håret :/ haha!

2008-05-28 @ 18:35:19
URL: http://jwann.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0