Promenix

Jag har tänkt ta en promenad hela dagen men ingen bor nära nog (i Brunnsäng). Bara Johan... men han slutade sent och hade dessutom Anna hos sig och hon har dåligt knä så det blev bara för mig att planera ensam utgång. Till slut kom jag ut - 22:40 - och gick kors och tvärs genom olika bostadsområden. Det var riktigt härligt ute (10 grader) men jag är rädd att jag tog för mycket kläder på mig! Så när jag kom hem tjugo i tolv på natten så var jag sjukt varm.

Nä alltså det här tar tid och skriva!!! Jannike ligger i min säng och säger konstiga saker och skrattar precis som hon gjorde när hon var liten (hon fyller 24 i år).... FLAMSMAJJA!!! Hon orkar inte gå och lägga sig!! ALLTSÅ HON ÄR JU INTE KLOK!!!!

"Nu fick du vara med i mitt blogginlägg också!"
"Ehhhh jaha... 'nu ligger Jannike och skrattar åt ingenting i sängen'. "


Favorit i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0