Resten av "mammadagen"

Efter däcklinan drog jag hem och en dryg timme senare kom mamma hem. Vi bestämde att vi skulle köpa en varsin god sallad på Ellbe och äta på bryggan.... pickenicka lite liksom. Så jag och mamma gick genom Bergvik ner mot vattnet.



När vi kommer ner till bryggan så ser vi vääärldens sötaste lilla familj i vattnet!!!



Vi breder ut en filt och sätter oss med fötterna i vattnet... det var kallt men efter ett tag domnade fötterna bort och det kändes inte mer:



Vattnet är så sjuuukt fint!!! Det är helt stört åt det!!!



Mamma fick sedan ett jobbsamtal så jag satt och tog en hel del meningslösa bilder... en HEL DEL. Jag fick bland annat in en riktigt lyckad bild på fågelbajs. Åter igen: klicka på dem så blir de större!! Här är några av dem:



Till slut hade mamma pratat klart och vi lade oss ner och njöt!!



Sedan Gick vi hem!! (köpte glass på vägen vid minigolfbanan)



... någon har eldat upp kanotklubben!!! De som precis hade byggt en ny brygga!! <=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0