Agynnes och nordea

Okej! Är klar nu! Tänkte bara lägga upp en sak. Hade fått ett brev av nordea som jag öppnade inatt innan jag skulle sova! Se och förundras:

Indianpärlor och en pärlram :| Fint va! Jag gjorde en legogubbe!!

Sedan tog jag kort i Sofies mode igår på jobbet. Seriöst! Är de inte liiiite fööööör snabba med att lovorda ALLT som Agynnes gör!? Seriöst!!! Seriously!!! Alltså "hon är så tuff" och "är sååå coool"!? Den här västen looks like crap och skulle NÅGON annan - som inte är med i Hells Angels - ha på sig den skulle det lugnt vara diss och inte hiss!!


Sedan också! Såhär "fint" ser det ut varje morgon jag vaknar! Det är så härligt att vakna upp till en ny... dag...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0