Anna Bok


Just det! Jag glömde faktiskt berätta en sak för dig Micke!! Igår var Anna bok och handlade av mig. Jag veeeet hur mycket du älskar henne så jag kan ju säga dig att hon gillar Maxi mer än Kvantum! Hon sa att Maxi var billigare (you cheap bastards) till sin pojkvän/kompis.

Dessutom, Micke, så drömde jag att du hade pungkulorna ovanför kuken och de satt typ 1 dm ifrån varandra och var insjunkna och sockerbitsstora! FREAKY! Det slår när jag drömde att Jannikes - syrran - bröst droppade av som geléklumpar!!! Eller alla drömmar när mina tänder blir lika stora som jag är och växer ut ur min mun tills de rinner ut på golvet. Eller när jag drömde att Laban - min katt (R.I.P) - var med på badhuset och tappade ena ögat och när jag försökte trycka in det igen så ploppade det andra ut... I can go on and on... Iaf... FREAKY!!!

Men nog om det... vad var det nu jag skulle berätta mer!!!?

Naej... det kanske inte var någe mer! Nu ska jag nog sussa... duktiga jag! =D

PUSS PÅ ER!!!!

Kommentarer
Postat av: Carolina Gynning

Wiee Anna Book liksom! gratulerar ;)



Ja jag vet, ser framemot våra kommande msn-samtal igen!



Haha, ja vi dyker upp överallt men det är nog bara för att vi är så coola. kanske anna book som skulle skryta över att ha fått handlat av carina! :)

2008-11-09 @ 09:03:57
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://matvarupriser.se/stockholm1.html



Hon borde alltså handla i Solna eller Handen, isåfall är det ju nästan 1% billigare, vad hände med Annas karriär egentligen?

2008-11-09 @ 09:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0