Att sova eller att alltid sova?

Jag vet inte vad det är för fel med mig. Jag har ingen energi i kroppen!! Jag sover mer än halva dygnen igenom! En vanlig dag:

När jag jobbar eftermiddag:
- Jag går upp runt 10.
- Jag äter frukost
- Jag tittar på TV och somnar
- Jag går upp och duschar (badar jag så somnar jag)
- Jag sätter mig vid datorn (vill det sig så somnar jag i datorstolen)
- Jag sitter alldeles för länge kvar vid datorn
- Jag gör mig klar för jobbet
- Gåspringer till bussen runt 14-tidenish
- Sover på tåget (ca 30 min)
- Sover på bussen (ca 30 min)
- Jobbar
- Springer till bussen
- Sover på bussen (30-60 min)
- Sover på tåget (ca 30 min)
- Går hem
- Tittar på TV
- Somnar i soffan
- Tittar på lite mer TV
- Sitter vid datorn (halvsover)
- Går och lägger mig

Jobbar jag förmiddag är det lika illa, bara det att jag sover bort hela eftermiddagen istället!!!! Nu ska jag titta lite mer på TV. Fan vad trött jag är!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å du är inte ensam,... jag är också helt out of energi. Måste bero på för lite solljus lr nåt...? Järnbrist?... Himla jobbigt är det i alla fall...



Ser fram emot middag den 27e!!! :D Love youu! Puss!

2008-11-20 @ 13:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0