Ingen har tid för lilla mig!

Tinka - YES! said:
heii

Jenny said:

heejj
got my message?

Tinka - YES! said:
jajuste!!!
åååh
mjaaaaa
åååååh
hmmm

Jenny said:
måste gå!

Tinka - YES! said:
VA???

Jenny said:
ska hämta pappa
puss

Tinka - YES! said:
heish

jannike- rock hard said:
måste plugga

jannike- rock hard said:
pussar å kramar

Sedan blev jag väl lite bitter...

Tinka - YES! says:
ska du också lämna mig?

Tove says:

Lämna dig?

Tinka - YES! says:
ja, som alla andra gör (&)

Tove says:

Vad snackar du om vännen?

Tinka - YES! says:

http://tinkalinka.blogg.se/?tmp=24211749
haha
ingen tycker om mig, ingen vill ha mig (8)

Tove says:
bara för du äter mask!

Tinka - YES! says:

hahah
men det är ju det som är grejen
jag har inte ens ätit nån mask... idag

Tove says:
men erkänn att det är ganska äckligt
nänä.... brukar låta så

Tinka - YES! says:
jag lovar
jag menar... en och annan snigel slank väl ner.... kanske en liten roadkill-omelett också
men man måpste tänka EKOnomiskt och EKOlogiskt

Tove says:

helt rätt tänkt men du kanske borde tala lite tyst om det

Tinka - YES! says:

okej
jag kan viska det till dig nästa gg vi ses istället!
ska du på interna på lök
lör*
HAHAHHA
"Katinka sent a picture"
här är cpbilden jag tog åt dig förresten
JAG VISSTE ATT DU SKULLE LÄMNA MIG!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

hahahahahahha :D

vilken tur att jag var din 4e lekkamrat ^^

2008-11-24 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0