Jag ska träffa Jenny imorgonoooon!! Hiiihiii!

Vad kul! Vi ska upp till Sthlm och SHOPPA SHOPPA SHOPPA!!! Har gjort en lista på vad jag ska shoppa. Lär inte ha ett öre kvar!!!

- Halsdukskrage - stickad
- Vinterstövlar - skinn
- Långkallingar - minst tre par
- Strumpbyxor - ett par ska vara lila
- Örhängen - små i ren silver (nickelallergiker)
- Kjol - blommig från Monki
- Baströjor - långärmade att ha under stickade kortärmade
- Röd spets-BH - snygg
- Rakblad - Venus Vibrance
- Raklödder - persikodoft mmmm
- Väska? - som går att stänga AKA ingen sommarväska som jag har nu (snöar in lite)
- Tunnt randig marin tröja - lång (som tunika) med lite urringning med sneknäppta guldknappar i kragen (hoppas hoppas)
- Vantar - svarta stickade tumvantar
- Varm tröja - stickat

Kommentarer
Postat av: Tove

VÄSKA?! Är du seriös?

2008-11-25 @ 23:59:32
URL: http://tobame.blogg.se/
Postat av: Johan

hahaha! katinka har just förklarat för mig varför :P

2008-11-26 @ 00:12:58
Postat av: AAAAAAAAAALF

Du är ju inte redigt störd heller... :) Jag har ett par tillägg till listan:



En kattleksak, julmust, lussekatter (minst tio stycken), en 25L-dunk, magnesiumband, en narval, ett skohorn, en bäver, papiljotter, glidmedel samt någonting avlångt och taggigt. Fixar du det?

2008-11-26 @ 10:23:25
URL: http://ineptandinsane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0