Nu är det morgon

Jag och Tommy gick upp imorse och röjde runt lite och störde människor som ville sova! Heeeheheheheee!!!  Jonas tyckte det var grymt kul att jag inte kunde snacka skåeeiiiiööönskaaaaaaa!! Dryg-André ville typ ta livet av sig! Men va fan! Han stannade så han måste ju ha tyckt om oss... mig och Elin! THE SKÅÅÅNINGBRUDARS!!!

Jag och Elin uppfann The Lover-joint-stick-in-the-ass-makin'! Det är den nya butplugen som vi ska launcha!!! Fan vad känd den ska bli. Varenda familj ska ha en Lover-joint-stick-in-the-ass-makin'!!!!

THE LOVERCAAAAAAAL BEJBEEEE!!!!

Kommentarer
Postat av: André

jag dryg? neeeeeej? :P men ni var roliga :) adda mig på eeeeemmmmeeessssseeeeen (msn) om du vill :D

2008-11-04 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0