Facebook Israelsson


Känner att jag lägger mig alldeles för mycket i det här med han som drunknade på sjöslaget... men jag kan inte hjälpa det. Tanken på att drunkna sådär gör mig alldels yr!! Jag sökte på Jonas Israelsson på facebook och hittade honom. Han verkade inte alls den slags person som skulle hoppa. Det gör det hela hemskare. Där sprang han, full och dan.. och så helt plötsligt är där ett räcke och så helt plötsligt är han i luften och så är han i vattnet och så försöker han simma och han ser båten hastigt åka längre och längre ifrån honom... i alla vädersträck ser han bara horisonten i ett stort, mörkt, kallt hav. NEJ USCH! Vill bara gråta! Jag hoppas det gick fort och att han var så pass full som möjligt!!

R.I.P till min medresenär!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jonas dyker nog inte upp igen

2008-10-15 @ 18:27:06
Postat av: Anna

f'n du va tvugen att leta reda på vem de är...men de känns även bra att få reda på saningen och inte bara en massor av rykten -.^

2008-10-17 @ 21:45:45
Postat av: Sanjii

Jonas Israelsson var en klasskamrat till mig. En glädjespridare som alla saknar :(

finns mkt jag vill säga...men orden vill inte komma fram. Vet inte varför men det kändes bra att läsa dina inlägg om Jonas. T.o.m folk som inte känner honom bryr sig :)

2008-10-19 @ 00:05:33
URL: http://sanjii.blogg.se/
Postat av: amanda

jag vet vem jonas var. det är hemskt. Han var full, vart jagad och skulle hoppa till ett deck nedanför, där fanns inget deck.

2011-08-03 @ 18:07:46
URL: http://candimandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0