Hotmail = evil!!!

Jag satt vid datorn.
Loggade in på msn.
Tryckte på min inkorg.
Det tog lite tid.
Tänkte att jag kanske inte hade tryckt.
Tryckte igen.
Väntade några sekunder.
En ruta kommer upp.
Ska titta på mailen.
En till ruta kommer upp.
Tänker att jag ändå tryckte två gånger.
Ska trycka ner den första.
En till ruta kommer upp.
13 till.
30.
Tar upp aktivitetshanteraren.
Skiter i den.
Trycker på "stäng grupp".
23 av nu 46 rutor stängs ner.
Lika många kommer upp.
Jag trycker på "powerknappen" på datorn.
Inget händer.
Musiken tystnar tre ggr.
Jag stänger av elen på baksidan av datorn.
Datorn stängs av.

Uhu! :|

Kommentarer
Postat av: johan

gmail?

2008-10-20 @ 18:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0