Ledsen men det måste bli ett sånt här jävla FITT-INLÄGG!!!!


JÄVLA KUK!!! HELVETE!!!! FITTAA!!!! GÅ OCH DÖ!!! JAG KAN GÅ OCH DÖ! JAG ORKAR INTE VARA LÅNG!!! JAG MÅR FAN INGE BRA AV DET!!!! FOLK FATTAR INTE!!! JÄVLA IGNORANTA MÄNNISKOR SOM INTE VET HUR DET ÄR!!!! IGNORANTA MÄNNISKOR SOM KAN SÄGA "OJ, VAD LÅNG DU ÄR!" ELLER "JAG TRODDE DU VAR LÄNGRE" ELLER WHATEVER!!!! JAG MÅR SÅ JÄVLA DÅLIGT SÄ  FORT NÅGON SÄGER NÅT OCH VILL BARA SJUNKA GENOM SKORNA, GENOM GOLVET OCH BORT PÅ NÅT JÄVLA STÄLLE DÄR INGEN NÅGONSIN KAN KOMMENTERA PÅ MIN LÄNGD!!! DRA ÅT HELVETE JÄVLA FITTCENTIMETRAR!!! SUG KUK OCH DÖ!!!!

Jag vet att mina kompisar säkert också kan säga sådant och - hur det jag har skrivit här än låter - jag hatar inte folk för att de kommenterar på min längd. Men det gör ont.... men jag vet att jag borde säga till isf... I don't know any mind readers....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0