Lustig trippeldröm på 10 minuter imorse

jag, tommy, micke, markus, patrik och frida
säga hejdå till micke och frida
husvagnsbuss
ICA lurar svenska folket. tar över industrin
göra en motaktion. jag naken. går fram och tb till bussen där de andra är.
där finns en hjärntvättande jurist.
Markus kallar mig för nåt dumt och jag ignorerar honom sedan.


tävling. komiker magnus betnér leder
bla kunna gissa rätt choklad. skämta sig ut ur tävlingsgrenarna och få p ändå.
jag stal två kokoskuddar av två olika deltagare.


på en galleria som ser ut som blandning av kringlan, gamla biblioitekets konsthall och en konsthallsgalleria i Sthlm som jag har hittat på i en tidigare dröm.
en kille med ekologiska kläder och rasta med rastamössa lyssnar på musik.
jag stänger av musiken.
han går.
han stod framför en mossgrön axelskolväska där det satt olika lappar med ord på.
man kunde sätta på vilka man ville för att få olika killar att stå där.
ett dussintal ord på väskan.
"miljömedveten och elegant" på en av lapparna
mobil i väskan ringer. tunn och bred mossgrön mobil
det står "ping" på displayen. när jag svarar (två ggr) är det ingen i andra änden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0