Buss... buuuuss


Detta är en lite hemsk bild... men jag kom fram till att jag NÅGON gång måste lägga ut en bild som någon annan har tagit!... så HÄR är den!

Är helt besatt av LHC-rappen!!! Det är deprimerande!! Den har spelats (det lilla jag kan av låten) om och om igen i huvudet när jag har suttit i kassan ikväll! Nu satte jag igång den! Jag borde verkligen sova... ska jobba 11-19 imorgon! Få se hur det blir

11-13 i kassan

13-13:53 lunch

13:53-15:53 i kassan

15:53-16:16 fika

16:16 - 19:00 i kassan

Detta på ett ungefär!

Ska kolla om 748an går som den ska! Nähä! den slutade visst gå 08:33... fan!

"Ta pendeltåg 36 från Södertälje centrum mot Märsta.
Det går från Södertälje centrum 09:33 
och kommer till Flemingsberg 10:00.

Vid Hälsovägen byter du till buss 740 mot Kungens kurva.
Den går från Hälsovägen ca 10:09.
Du är framme vid Ekgårdsvägen ca 10:40.

Gå 250 meter till Kungens Kurva, Ekgårdsvägen 1.

Restid 1 timme och 7 minuter.

Trevlig resa!"

 

Uhu!!! Hade den gått ifrån där jag ville hade jag bara behövt gå hemifrån kvart i tio... nu måste jag gå kl 09... uhuuuu! 45 min tidigare liksom! Det känns! Nä! Nu måste jag nog sova... jobba - hem - sov!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Tack för inbjudan! Hade varit jättekul att komma hem till dig istället faktiskt, men min kompis Annica har precis flyttat hit så jag lovade att gå ut och dansa med henne. Men jag kommer nästa gång du har fest (om jag blir bjuden förstås)

kram kram

2008-09-12 @ 00:24:54
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0