Egoina

Läste egoinas blogg nyss... fan riktigt kul är det ibland. Såhär skrev hon:

"Herrejävlar vad jag är cool!

Jag ringde nyss till en affär i Danmark, (nu är jag desperat alltså). Det utspelade sig ungefär såhär:

Dansk person: Ueee yy uuuuuuuu.
Egoina: Ehh.. Hej. Mitt namn är Egoina blabla, jag ringer angående er annons och jag undrade om ni tar in svenska sökande?
Dansk person: Uuu ee ii UUUUUUuuu.
Egoina: Ehh.. Ska jag skicka in min ansökan då eller?
Dansk person: Ööö.. Uuu ii ii Uuu.
Egoina: Okej, tack så mycket.
Dansk person: Ööööö. 

Sedan gjorde den danska personen några kräkljud till och jag lade på. Jag tror det gick ganska bra faktiskt."

Kommentarer
Postat av: Abi

jag är 20 år! jag pluggade nyligen... men jag hoppade av för universitetet inte har ekonomi att öppna min inriktning.. så jag gör inget nu!

jag har inget jobb eller nått heller :S

så just nu är jag inte så sugen på att börja plugga igen... inte efter hur de behandlade mig



men ica är nog inte så kul! jag förstår att du vill byta jobb :)

2008-09-28 @ 23:39:17
URL: http://abi.blogg.se/
Postat av: Kalle

eftersom du kommentarade i min blogg så måste jag göra det här oxå! och jag säger bara: HAHAHA! Fy fan det här måste ju vara det roligaste jag hört/läst idag! Hahaha! Lycka till med jobbansökan! :)

2008-09-29 @ 00:05:26
URL: http://vadablogg.blogg.se/
Postat av: Kalle

eller oj, fan vad rörigt, det var kanske inte du som hade ringt, skitsamma, nu är jag trött bakis och snurrig:D Kul var det iaf! Haha :D

2008-09-29 @ 00:08:58
URL: http://vadablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0