Första ggn på länge

Idag läste jag Parres blogg för första ggn på jättelänge! Men läste bara första och andra inlägget. I inlägg nr två hittade jag denna lista!! Jag blev lite sugen på att göra den själv... så det gör jag!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jobbar på ICA kvantum. Fan! Så segt att jag inte kommer på nåt!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte vad de var...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Naej! Faktiskt inte! Ännu är de för smååå... de glina!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nä! Fast Kaijus dog <=( (vet fortfarande inte hur hans namn stavas)

5. Vilka länder besökte du?
Fucking skitsverige alone...

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Resor, miljoner och kärlek

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget!

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag blev av med bulimin!!!

9. Största misstaget?
.... mest en massa små ena... en massa!!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bulimi och en ständigt stukad stortå!

11. Bästa köpet?
Min blåa jacka och mina eklektiska skor!!!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, kläder och böcker

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo, men inget jag kan komma på!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
"I'm yours" brrr... alldeles för ofta spelades den på MIX megapol när jag jobbade på ICA Enhörna!!!


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigar år?
Gladare förra året <=(

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Skitit i min vikt! Letat lägenhet tidigare. Massa saker.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat helger. Spytt. Varit ledsen

18. Hur tillbringade du julen?
I sinom tid så lär jag veta det...

19. Blev du kär i år?
Nä =(

20. Hur många one night stands?
One... night stand!

21. Favoritprogram på TV?
SYTYCD

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar... är jävligt irriterad på stämmer in bättre!!!

23. Bästa boken du läste i år?
"Jag vill sjunga dig milda sånger" av Linda Olsson!!! TOPPENFIN!!!!

24. Största musikaliska upptäckten?
Kan inte komma på någon. Jag hatar sångare just nu. Tycker bara om att lyssna!

25. Något du önskade dig och fick?
Ehm... vet inte... säkert något på min födelsedag...

26. Något du önskade dig men inte fick?
Kärlek... lgh i Sthlm... osv?

27. Årets bästa film?
Vet inte... ska se batman och Mamma Mia snart och hoppas på dem!!!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Åh, vad gjorde jag? JO!!! Jag var på torsdagspuben och blev full och fick konstiga drinkar! Det var så kul!! Eeller nä... det var ju dagen efter. Min födelsedag fick jag massa telefonsamtal på och så åt jag på indisk restaurang med mamma och åt glass och kollade på film sedan!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut.... ett mål för mitt liv!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Oj!!! Först: punk. Sedan: sött. Nu: mysigt.

31. Vad fick dig att må bra?
Att bli av med bulimin... Usch, känner att svaren liksom cirklar runt detta svar...

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
ÅÅÅH!!! Det var ju någon... TWITCH!!! Från SYTYCD!!! I sooo want him!!!

33. Vem saknade du?
....

34. Den bästa nya människorna du träffade?
Gulliga Lisa på förra jobbet!!! Just nu söta Linn på nya jobbet!! En riktig solstråle!!! Sedan är det säkert massa fler men året är för långt för mitt guldfiskminne. Ååååh! Det var en urhet kille och handlade av mig två ggr igår! Det är nog den första killen i år som jag skulle kunna vara seriöst intresserad av... men men...


Kommentarer
Postat av: Parre

Åh, haha. Jag läste din idag för första gången på länge, och vad ser man "min" lista! Ja både batman o mama mia rekommenderas starkt! har faktiskt sett batman två gånger varav den ena gången hemma..



Vad är oddsen för att vi hittar varandras bloggar igen typ samma dag! Jag tyckte det var lite skoj iaf! :)

2008-09-17 @ 18:13:00
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ååå Mamma Mia är SKITBRAAA!!!

Så glad att du mår bra (L)(L)(L)(L)(L)!!!

xx

2008-09-17 @ 18:22:15
Postat av: Anonym

Ni verkar ju ha en dille på Bilimi..Är det poppis i erat umgänge eller? Vem f'n vill kräkas blod??

2008-09-30 @ 10:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0