Nervööös



Tänk om jag får lägenheten!!! TÄNK!!! :| Det vore så sjukt underbart!!!! 5 min från tåget! Visst det är i Södertälje... men det är iaf MITT!!! Jag blir alldeles pirrig i kroppen vid tanken!!! Jag ska gå om ungefär 45 min och kolla. Funderar på att låta mamma följa med... men får se... det är nämligen lite fuffens inblandat i det här...

Naw! Men nervös är jag! Hoppas de 9 personerna innan mig inte vill ha lägenheten... HOPPAS!!! Ååååh, känns hopplöst men jag VILL verkligen!!!

PUSSAR PÅ ALLA!

Grattis Tove på körkortsdagen!!! ^_^

Och nej, Johan, det är inte elitserien som är "smällen". Det smäller till på riktigt nästa onsdag!!!! HIIIIIHIIIII!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller tummar o tår för lghn!!!!!!!!!!!!!!!! Kniiiiiiiiip! :p:D

2008-09-17 @ 18:23:16
Postat av: Tove

Tack ^^

Åh, hoppas du får den så att jag kan komma på besök i din egna lägenhet

2008-09-17 @ 22:19:08
URL: http://tobame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0