Tlööööött!!!



Vaknade dårå av väckarklockan kl 05 imorse. Igår skulle jag gått upp 06 för att ha 3 underbara timmar att göra mig iordning, äta frukost, duscha och läsa ochbara ta det lugnt. Jag hade satt igån larmet kl 06 och två påminnelser i kalendern (kan bara ställa in ett larm på min mobil) kl 06:05 och 06:10. Om jag inte stänger av larmet ringer det sedan var 10e minut. Men det hade jag - typ i sömnen - lyckats stänga av. Upp med locket på mobilen, tryck på stora knappen i mitten och lägg tillbaka på natduksbordet... och sov! Trots allt detta vaknade jag först kvart i 8! Hur jag lyckades - det vet jag inte!!!

Idag ska jag iaf gå ungefär 06:30 och 1,5 h tycker jag är i nedersta kant att starta morgonen med. Men iaf så MÅSTE jag ju vakna 05 då! Det lyckades jag!! ... med men jag hade massa försiktighetsåtgärder!!!

Larm 05
Larm på klockradion 05
Påminnelse 05:05
Påminnelse 05:10
Påminnelse 05:30
Påminnelse 06:00

Så - eftersom jag vaknade av första larmet - jag fick snällt stänga av alla säkerhetsåtgärder igen! Nu ska jag packa väskan och gå till bussen! Ciao och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0