Aaaah

Sitter på jobbet nu. Nästa kassörska som börjar sitter inne i rökrummet. Hon ska få byta av Frida i nian på sin första fika. Hon kommer säkert gnälle om att hon inte vill vara avbytare så jag tror jag skickar iväg Frida som avbytare sedan istället. Att vara kassaledare är en balansgång mellan att visa auktoritet och att "ge alla vad de vill ha". Det går självklart inte alltid ihop.

Jag blev iaf klar med allt supersnabbt och nu är det bara en obetydlig del av morgonarbetet kvar sedan är det bara de vanliga kassaledaruppgifterna att ta hand om och det är inte så himla krångligt såhär på morgonen.

3 min kvar på fikat. Ner och jobba nu... ner och jobba...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0