En galet galen dag!!!!

Idag är det skärtorsdag.

Jag var kassaledare.... mina andra gg att öppna ensam någonsin.

Mitt jobb har varit att redovisa, organisera och sköta schemat... mm... mm... mm!

Min normala tid att vara klar med allt är till ca 09:30... jag var klar... 14:30!!! Det är FEM TIMMAR gott folk. Från att den första kassörskan kom 07:55 till att nästa kassaledare bytte av mig 14:30 hade jag inte ledigt i min telefon mer än 2 minuter på raken!!! Om ens det!!! Hur lätt är det att hålla sig fokuserad då!?!!!!

Nu är dagen slut och jag ska snart ut i pessevädret och hoppa på bussen hem.... sedan blir det slapp för hela slanten. Men inte har jag nåt att kolla på... bara ettan och svt24 och barntv. Och så är fjärren paj så jag måste höja och sänka framme på TVn samt byta kanal.

Jag har världens huvudvärk.

Katinka i högtalarmikrofonen ut  i butik-, fikarum- och lager: "Kan Illona kontakta.......... komma tillbaka.... tack, Haha!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0