My toe


Min tå är fortfarande domnad :| Sedan jag tog av mig skorna igår kväll kl 21 så har den varit domnad. Först blev jag nojjig och dividerade i huvudet över blodpropp, blodpropp, blodpropp... men kände mig samtidigt fånig. Somnade mellan 22-23.

Sedan vaknade jag av ett sms kl 00 och den var fortfarande borta. Då blev det lite små småpanik. Men jag skulle upp 04 och åka till jobbet 0520 så jag kände inte för att åka till akuten eller ringa dem eller nåt. För jag vet att det är bråttom om man får en blodpropp innan den färdas upp till hjärtat och man får en hjärtinfarkt och dör.

Iaf så ringde en viss mr Blueboy och lugnade ner mig och trots att jag i princip inte riktigt känner min högra "pektå" så känns det mycket mycket bättre!! Tack söta snälla!! <3

Nu ska jag göra mig klar och så bär det av om 20 min!! Ska bli lagom kul att öppna själv för bara andra ggn på skärtorsdagen. Påsk påsk påsk PÅSKMATSSHOPPING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0