Period av mättnad

Jag har ätit massor på senaste tiden... säkerligen för att jag har haft så mycket att göra... även de kommande veckorna kommer det vara så men jag hoppas att jag kan strunta i endorfinet och bara vara iaf! Idag är jag iaf ledig och jag ska ta mig ut så fort jag har duschat och så! Igår när jag kom hem vid 02 så slängde jag mig bara i sängen och däckade omedelbart! Så jag är fortfarande sminkan och tänderna är oborstade! NU är det dags att göra sig ledighetsfin ^^ PUSSSAR!!!

SUPERFINT väder ute fast bara 7 grader än så länge. Men skulle bli fint och soligt idag enligt smhi! Dessutom är det redan 2 grader varmare än vad det var igår vid den här tiden! ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0