Försöka vara positiv


Det är så lätt att vara negativ. Nu ska jag vara positiv!!!

- Jag har en rymlig härlig etta nära centrum för en låg hyra
- Jag har ett jobb
- Jag är frisk och hel
- Jag har bättre pojkvän än någon annan i hela världen ;)
- Jag är mätt
- Jag har fantastiska vänner
- Mina föräldrar lever (som är fantastiskt de med)

1,2 miljarder människor lever i extrem fattigdom och jag är inte en av dem. Extrem fattigdom är en sak men hur många lever under knappa förhållanden, hur många lever i förtryck. Hur många är de? Jag ska vara glad att jag är jag!

Kommentarer
Postat av: David

Att du finns gör mig mer än glad. När du är glad är jag lycklig! När du är lycklig är allt som det ska vara.

2010-01-03 @ 20:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0