Heldag med Tove

Vi drog ut längs Drottninggatan och åt burrito... jag åt en hel och Tove åt en tredjedel...


1) Totto highfivar en tupp med en tveksam högerarmsresning
2) Hund från makeup stores djurförsöksavdelning


Efter en sväng till Gamla stan följde jag med Tove hem och tittade på lite film. Favorit i repris - Gladiator. 


1) Fia var extremt närgången. Hon satt såhär och stirrade på mig bara... bara stirrade. Det var som att hon klädde av mig med ögonen ;D
2) Sedan drog vi till Kista galleria och köpte julklappar till Toves mormor... farmor? Äh, minns inte! Mormor tror jag!! Efter det tuffade jag hem från Helenelunds station och var hemma vid 23... eller... var det 22......?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0