Kurs i ledarskap


Efter en dag FULL av intryck fick slappna av och äta lite middag och dricka lite gott. Det hela slutade med att jag och Danne satt och sjöng studentvisor


Micke beskriver någonting obeskrivligt och Danne kombinerar sin take-a-dump-pose med en jag-tycker-det-är-kul-att-ta-kort-på-fulla-människor-pose.


En av kvällens highlights - Micke tror att chokladen på en pralin är papper och försöker därmed skala av själva chokladen.................. resultat ovan till vänster, anledning ovan till höger


När middagen för länge sedan tagit slut blandades det lite drinkar i Dannes rum. Han hade SJÄLVKLART byggt upp ett litet eget barskåp i garderoben




Mitt rum var så sött. Det hette Gamla damens rum. Dannes rum hette förresten Strykrummet för att man brukade strycka där förr i tiden... det var nog anledningen till att hans rum var ungefär i storlek där man har precis nog med plats för en strykbräda.

Jag har en-gång-i-månaden-tjejgrejen just nu och idag slog det till ordentligt och jag låg deckat i hotellsoffan i mer än två timmar medan resten av gruppen fortsatte med föreläsningen. Jag missade tom lunchen för att jag inte pallade äta någonting.

Till slut gick det värsta över och jag hann vara med på de sista momenten!! i slutet av sista föreläsningen höll jag på att somna och det såg föreläsaren på EN GÅNG. Så jag fick stå upp och detta mynnade även ut i att jag - tröttast av alla - fick ha hand om redovisningen också. Men det är faktiskt rätt kul!

Kommentarer
Postat av: Berglund

Kul grej :)

jag ska iväg i vår på sånt där ^^

2009-12-10 @ 10:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0