För att jag har så mycket att göra

Jenny! Du är inte ensam...!!!

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du? 183,5 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Tror jag vill bli ekonom!!! =D
3. Vad pluggar du? Ingenting för tillfället!
4. Har du långt hår? Nej!!! Men det ska bli!! FORTARE FORTARE!! VÄÄÄÄX!!
5. Vilken hårfärg har du? Brunröttaktigt... vill ha rött!
6. Sminkar du dig? Yup
7. Har du haft sex senaste månaden? Nope
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta
9. Har du kysst någon idag? Nää

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Inte sedan jag var 4 år
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Ledsen men de är lika bra på totalt motsatta vis...
3. Hur många syskon har du? En storasyrra 24 och tre plastsyskon - storesyrra 25, storebror typ 28 eller nåt och lillebror 20
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Puss puss
5. Hur många ställen har du bott på ? Många: 1-3 år Bodastigen (mamma och pappa), 3-6 år Åsbovägen (mamma och pappa/pappa), 4-17 år Bergsättravägen (mamma), 6-10 år typ Enhörna (pappa), 10-14 år Åsbovägen (pappa), 14-16 år Varberg (pappa), 17-20 år Enhörna (hos Micke), 20-21 Bergsättravägen (mamma), 21- Värdsholmsgatan (själv =D)
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Beror på var jag har bott
7. Vilken familjemedlem är snällast? -
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? 26e januari när hon fotograferade  för ett skolarbete i skogen

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? I onsdags
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Min kusin Yrsa
3. Har du kysst nån kompis? Jo...
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Yep
5. Vem har du varit kompis med längst? Oj... gills syrran? :P
6. Vem känner dig bäst? Jenny tror jag!
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Haha nää, smaken är som baken
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Mjoo.... fast jag har blivit bättre på att inte göra det!

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Jag skriker inte på folk om det inte är under extrema omständigheter. De enda jag någonsin skrikit åt - tror jag - är Micke och troligtvis Jannike (syrran).
2. Klä dig annorlunda? Ja... men skulle inte har lust att gå runt med typ långkallingar på huvudet...
3. Vara dig själv? Det beror helt på hur bra jag mår och vilket humör jag är på
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Inte för tillfället...
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Inte med flit iaf!
6. Pierca dig? 4e ggn gillt?
7. Ha sex på offentlig plats? Jo... men det beror ju på självklart. Kanske inte i skyltfönstret på Åhlens
8. Vara omogen? Jo............
9. Äta småkryp? Skulle våga äta enen liten liten myra (gjorde jag när jag var liten) men eftersom det är den enda insekten jag ens vågar röra vid är svaret rätt uppenbart... nej!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? 3 st imorse - tuggoholic
2. När var du på semester senast? Oj... Australien!? "Semester"
3. Vilken färg är det på din tandborste? Ljusblå
4. Är ditt hår tråkigt? Jaaa... ååååh, det är så enformigt och kort och blä
5. Vem såg dig naken senast? G
6. Hur ofta duschar du? Minst en gg om dagen. Varmt och skönt
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Venne! Känner inte riktigt att jag har någon lust över huvud taget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0