Jobberbjudande

Blev erbjuden att bli kassaledare idag!! Det kom som en chock!!

Karin - personalchefen - bad mig komma in på hennes kontor imorse.

Jag (tänker): 'Ånej!! Vad har jag gjort för fel?!!!!???!!???'

Hon säger iaf att de hade haft kassaledarmöte igår och att de måste ha en kassaledarvikarie. Någon som kan hoppa in som kassaledare när det behövs och som kan vikariera mycket i sommar. "Du var den första som kom på tal!" sa hon.

Du kan inte tro hur chockad jag blev!! :| Glad, överraskad och nervös.

Det skulle innebära en MASSA nytt ansvar och mera stress och multitasking och massa nya arbetsuppgifter. Jag kommer behöva hålla koll på schemat så att alla får sina raster, ständigt svara i telefon och säga vad alla i de 16 kassorna ska göra och hjälpa folk det här och var. Ringa så fort ett larm i någon kassa går. Varularm eller obehagslarm. FÖRSTÅ vilken pers!!

Jag gick och smakade på tanken hela dagen och skickade iväg lite sms. Men alla tyckte att jag skulle köra på det!! Så imorgon när jag kommer till jobbet så blir det jag som tackar JA! Det är galet!! Jag är ju inte ens fast anställd föränn i mars och redan har jag fått en befodran! Smickrande! Jag är så glad! ^^

Ska smita iväg till bussen och åka hem om några minuter efter en 9 h-dag!! Imorgon bitti innan jobbet ska jag till doktorn och kolla knölen! Hoppas det går bra!

PUSS på er! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0