Men trött blev man!

Jag kom hem 23:35 igår tack vare att Karin - personalchefen - skjutsade mig till Huddinge station där jag bara behövde vänta i typ 5 minuter på tåget. Jag antecknade i min kalender från 23:45 till 00:20. Sedan ringde väckarklockan 8 men jag orkade inte ta mig upp förän 9... och det med viss ansträngning.

Martha Stewart är på i bakgrunden, hon visar massa köksverktyg som hon säger att hon inte klarar sig utan. Oj, oj, om man kanske ska orka diska frukosttallrikarna och gå och duscha lite sedan. Gääääsp!!!! Sedan snöar det riktigt ordentligt också!! OCH DET ÄR NOLLGRADIGT!!!! Helvete!!! Det kommer vara ordentligt halt ute efter gårdagens slaskväder!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0