Nu är det igång!!


IKEA ringde imorse och IMORGON kommer soffan! Hohohohohooooooo!!! Kan knappt vänta!!

Så ringde jag Telgeakuten ang. min knöl i bröstet... men ibland blir jag bara så frustrerad på dem. Man ska lämna telefonnummer och så får man en ungefärlig tid när de ringer upp... MEN IDAG!! Nä då sa de följande "Vi har tyvärr fullt i våran telefonkö just nu! Ring upp nästkommande vardag."..................... Jaha...!?

Så ringde jag iaf till c-sam... min framtida ADSL-leverantör. En tjej svarade och jag frågade om jag kunde kolla statusen på mitt ADSL. Då sa hon att båda de killarna som hade koll på det var på lunch så jag lämnade mitt telefonnummer så att någon av dem kunde ringa upp mig sedan.

Men soffan är iaf klar. Fast tutten och internet får la vänta.........

Nu har jag smackat i mig lite godis och ska snart  ner på stan - Tälje. Ska smsa Yrsapyrsa och se om hon är uppe och hoppar ännu. Sedan blir det fika - på Waynes (Bacino) hoppas jag!! ^^

Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0