Shoes and uglies

Jag har haft en jävligt bra dag idag! Jag gick ner på stan - Tälje - för att köpa en massa glass att stoppa i mig. Jag fick några sms av David så jag blev på lite bättre humör. Jag har varit nere i ett sjunkhål ang. självdiciplin sedan jag flyttade. Jag gick runt ett tag på ICA och tog och ställde tillbaka massa glass och chips och choklad och grejer. Sedan ringde jag Jenny för att fråga om en sak. Jag var tvungen att gå ut från ICA för att få bra täckning. När vi hade pratat klart så kände jag att jjag inte krävde nåt onödigt på samma sätt längre!

Tack Jenny och David! Friends gives you wings!

Iaf så gick jag från ICA med havredryck och havrekuddar istället!! ^^

Så jag gick och kollade på skor istället




Yup! Jag ska skaffa högklackat!!! Don't you stop me!

Sedan så letar jag efter stora och hiskeliga utsmyckningar till min lägenhet! Så jag gav mig ut på jakt! (min största önskan just nu är att få en stor ful sittande svart porslinspanter!!)


Här var det bästa jag kunde hitta! Inte stor nog dårå...

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2009-02-22 @ 17:47:55
URL: http://whatitfeelslikeforagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0