3 dagar kvaaaaaaaaar!!!!

AAAAAAAAAAAH!!! Det är bara treeee daaaaagar kvaaaaaaaaaar!!!! AAAAAAAAAAAAAH!!!!!!

- Idag jobbar jag 11 - 19. Ska gå om ca 50 min och kommer hem runt 20 eftersom den underbara direktbussen går från IKEA 19:20
- Imorgon jobbar jag 8:30 - 15:30 och sedan ska jag på KM-möte och kanske på nån slags fest efteråt hos Micke Mike-Mike, lär komma hem sent troligtvis hur det än blir
- På söndag jobbar jag 13 - 20 och jag kommer vara hemma ca 22.

ALLTSÅ! Jag kommer inte vara hemma NÅGONTING typ... jag måste i princip packa alltihop som är kvar när jag kommer hem ikväll... och det vill inte säga lite. Jag måste dessutom gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp 5 imorgon för jobbet.

Oj, oj, oj hur ska detta gå? Och jag som tyckte jag var ute i god tid!

Det blir till att packa på söndag kl 22 också la!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0