Ännu en normal diskussion mellan mig och Jocke...


Tinka - Vitt vin är fint det says:
huuuur kunde jag inte förstå det!? XD

Jocke says:
ja du är väl lite efterbliven

Tinka - Vitt vin är fint det says:
jag vet
jag antar att jag är ganska lik dig after all

Jocke says:
hur då? har du också skägg och blåa ögon?
:|

Tinka - Vitt vin är fint det says:
jaa!
ronja-rövardotters-pappa-style
värsta mörka burret i hela ansiktet

Jocke says:
mää då är du ju inte lik mig jag har ju blont skägg

Tinka - Vitt vin är fint det says:

nej
nu är du bara färgblinf
blind*

Jocke says:
eeeh neej himlen är grön

Tinka - Vitt vin är fint det says:
ja
men du är brunblind
du ser ingen skillnad på brunt och gult

Jocke says:
bah

Tinka - Vitt vin är fint det says:
¨att himlen är grön stämmer

Jocke says:
så jag ser itne skillnad på brunetter och blondiner? illa...

Tinka - Vitt vin är fint det says:
mm
jättedåligt
tex pamela andersson är brunett... jag har inte velat säga nåt till dig men nu har du sanningen
bin laden är blondin

Jocke says:
oooh :|

Tinka - Vitt vin är fint det says:
han sägs vara den fagraste araben som någonsin levat

Jocke says:
albino eller vad?

Tinka - Vitt vin är fint det says:
nej nej
platina

Jocke says:
har han en liten vovve också och kallar sig för Paris?

Tinka - Vitt vin är fint det says:
nää
han har en get som han kallar för tinkercamel
och i folkmun går smeknamnet usama bin lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0