Det nya året

Jag mår väldigt bra om man jämför med "genomsnittskänslan" av 2008. Jag har blivit av med min B, jag har inte hetsätit på en hel vecka... ja... haha, det är la ungefär det som är skillnaden tror jag mig. På senaste tiden har "killkompisar som inte vill vara killkompisar" varit ett problem... eller fyra om jag ska vara korrekt. Om jag ska lita på Jenny och Anna K så är det fem...

Iaf! Jag har gjort ett litet kollage typ som illustrerar det gångna året. Jag kom bara så långt som till juli så det ligger fortfarande bara sparat som ett utkast men om jag inte somnar direkt när jag kommer hem (upp 5 imorgon) så gör jag nog klart det inlägget och slänger upp det här. Nu börjar jag!!

KRAMAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0