En ny stalker



Jag har fått en ny stalker på ICA! Han skrämmer verkligen mig för han blir närgången och bryter på tyska så man MÅSTE lyssna nära för att höra vad han säger... och så ler han hela tiden med ALLA tänder... alla skitiga äckliga hemska gräsklippartänder!!!

Han kommer upp med sitt ansikte jättenära mitt och berättar att han tar sina munkar med fyllning - 5 för 30 kr - och så går han hem och tar två av dem och ska äta. Men han har förberedelser. JO!! Han tar bacardi, vatten och socker och blandar i en kastrull och så häller han upp det i en skål och lägger de två munkarna i lösningen... först den ena och sedan den andra och låter dem suga upp vätskan.

Medan han berättar detta gör han en rörelse - med jämna mellanrum - så vidrig att jag bara villa kasta mig ner bakom kassan och darra i fosterställning. Han tar tummen och pekfingret och håller dem i luften om strupen - som han spänner ut till full kapacitet så att årdrorna darrar -  och så gör han ett ljud!! Ljudet låter lite som en orm... han drar hackigt in luft med tungan och sedan slickar han sig om sina fnasiga likläppar med den äckliga spetsiga ödletungan.

Igår kom han fram till mig när jag inte ens satt i kassan. Jag var på väg till kassakontoret och så ler han mot mig och står rakt framför dörren. Det går inte att ignorera. Jag ler och säger hej och låtsas ha bråttom. Men han står kvar. Han lyfter på huvdet mot mig och öppnar sina käftar för att släppa ut sörjan som på vissa planeter kallas meningsbyggnad.

- "Vad ghfeilgwg elgfw?"
- "Vad klockan är??" frågar jag
- "Nej nej nej! Vad heter du?"
- "Katinka" förbannar min namnskylt... annars hade jag hetat Lisa eller Anna eller nåt
- "KKKATINKKA!! Din hååårfärgg... den är så fin!! Du passar så braaa i denn............"
- "Tack." Ler, går runt honom och kastar mig in på kassakontoret.... HJÄLP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0