En sådan liten irriterande detalj som blir så stor

Den här bilden skulle haft ett väldigt potential av att få mig att känna mig nöjd om det inte vore för EN sak!!! Och det är följande!!

Jag tecknade bilden i ett block... på sidan innen hade jag också ritat någonting - självfallet. MEN detta någonting gjorde självklart avtryck genom pappret till nästa sida och därför blir det enkroneeffekten (du vet när man var liten och lade en enrkona under pappret och sedan målade med blyerts på för att typ kalkera pengen). Därför blir det små ljusa spår i den bilden man tecknar på nästa sida... i det här fallet blev dessa spår i kinden på nästa bild och gjorde att kinden såg flammig och överdrivet tecknad ut!!! DETTA irriterar mig. För HUR SKÖNT skulle det inte kännar att för EN GÅNG SKULL vara lite nöjd med sig själv...??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0