Frukost... vilken frukost!?


Jag gick upp alldeles nyligen. Kom fram till att jag hade hetsat i mig hela filpaketet som jag köpte igår redan. "Frukost?" tänkte jag. Jag kom fram till att jag hade 1 ägg kvar! Jag funderade på att steka - går fortare än att koka - och ha på macka. Men jag bestämde mig för att koka - inte lika jobbigt att diska.

SÅ, när ägget var klart så skulle jag ta fram mackorna ur skafferiet. Det enda kruxet var ju att jag inte hade några smörgåsar kom jag fram till... Men jag öppnade skafferiet ändå... och DÄR VAR DE!!! Två gamla glutenfria knäckemackor som har legat där i eoner. Jag undvek att titta på utgångsdatumet och tog ut dem, bredde inte på mitt icke existerande smör och lade på äggskivorna. Saltade lite med örtsalt.

Mmmm.... breakfast for champions... XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0